Friday, March 11, 2011

# Makanan

Monrods Kitchen, Bangi

Lunch di hari Jumaat yang panjang..kami singgah ke Monrods Ktchen yang terletak di Seksyen 7, Bangi..Hujan yang turun menambah kedinginan di siang hari..lantas membuat perut ku seakan meronta2 kelaparan ditambah pulak kengantukan..Maka tanpa menghirau kan kawan2ku itu bergambar..aku makan dulu ye..layan je ini gambar
Buku menu...nak makan apa..nasi ayam istana,madu,panggang..?the western bob?monrode lite delite?monrods savoury dan morods ala kampung?pilih aje..ikut selera tekak dan poket anda..

Nasi ayam teratai layu di tasik madu pilihan cik Ain..eh nape ni..dimadu ke?sampai pilih nasi ayam madu..
Nasi goreng monrods...pilihanku dan si melliya..istimewanya ada keropok, kentang goreng..ni ada lauk paprik dan sup jugak
Aku yang sedang menguis2 makanan..memikirkan sesuatu..tadi rasa cam nak nasi ayam istana..tapi sebab tak nampak istana..aku pilih je nasi goreng tu..pelbagai cikit bende yang ada kat nasi ni
beverage pilihan..1st gelas tu pilihan cik Ain..Monrode Ice Blended yang ada biskut putar dan celup si oreo..manakala aku dan si mellia memilih mocha ice blended
Si Ain dan Mellia yang posing dulu sebelum makan..

6 comments:

muCux said...

FD sedap x?
nanti nk try la :p

Faztee Danisha said...

lor cik Mucux..org ajk xmo ikut..sib bek kembar u ikut..u tny le cik ain yr twins..if u blnje lg sdp cik mucux..kuang..kuang..konkang..

muCux said...

blanje konkang ka?
adeehhhh ssh nk cr 2

Faztee Danisha said...

ala2 laici kang gak..tapi dok dalam kon..imagine sendiri

Juliet_iRa~" said...

monrods kat bangi ni dh tutup ke?
sy cari td xjmpa plak..huu

kat area kedai sup keting kan?

Faztee Danisha said...

@Juliet_iRa~" xpasti pulk..lame xlalu situ dh..