Friday, March 25, 2011

# Makanan

Asam Boi dan Limau...masamm

Ahad lepas, tengah dok '5s' kan peti sejuk..ternampak le asam boi ni dok ade lagi sikit..Ni husband aku la yang beli masa kat tempat keja dia..Aku tanya dia apsal makan asam lak ni..ade pepe ke..hehehe saje je aku ngusik (cam pompuan lak..selalu pompuan je suke bende2 ni) Aku tumpang makan gak bila dia bawak lik umah..katenye beli untuk hilangkan ngantuk..Oo..dalam hati aku tanya "leh ke hilang ngantuk mkn bende ni?"..ish..suke hati kamu le..Ade lagi sikit je tu..Camne nak abiskan ye..wat nyemak peti je simpan bende yang sikit..So dibawah ni le hasilnya
 Lihat tu..asam boi merah ni dicicah ngan limau kasturi..huiiiiii...kecur wes! jadi masam2 manis..huh sedap je makan limau gitu je setelah ditonyoh2 ngan si asam
Boleh jugak dibuat air...jus asam boi..nak lagi power aku tambah limau kasturi lagi..hahha..marvellous la..taruk ais batu..nikmatnye bile diminum sejuk...

1 comment:

Mesin Taipku said...

seyes terliur..tingat zamn kecik2 dulu...huhuhu