Sunday, March 20, 2011

# Jalan..Jalan

Nak tengok rumah rasmi PM?

Diberitakan bahwasanya rakyat sekalian..kini Sri Perdana aka rumah rasmi PM dibuka untuk kunjungan..Aku pernah gak masuk wat pertama kalinya ke situ masa dapat peluang menziarahi arwah Datin Seri Endon (isteri Tun Abdullah Ahmad Badawi) yang meninggal pada 20 Oktober 2005 lalu..

Kompleks ni memang luas..ade blok2 tertentu..kalu korang mai Putrajaya ni akan nampak 2 bangunan yang berkubah hijau kan?ha 1 untuk Pejabat PM yang dekat ngan Masjid Putra tu and 1 lagi ni Kompleks Seri Perdana ni la..rumah ni terletak kat Presint 10..kawasan kediaman orang elit..

Sesape yang rasa nak berkunjung dan nak info lebih leh la melayari web SERI PERDANA..korang leh sekodeng jadul lawatan camner, jangan main terjah je...almaklum le rumah rasmi....

2 comments:

Anisa Hang Tuah said...

wahh...terujaaa

Faztee Danisha said...

@Anisa Hang Tuahteruja?heheh..gi le tengok..y maintenance dia pn so high la