Thursday, March 01, 2012

# Perak Negeriku

Jawatan Kosong di Majlis Daerah Lenggong,PERAK

Yong,Yeop sekalian ape kabor?Ade keje ke takde keroje?Ater,teman nak kabor ni bahwasenye Majlis daerah Lenggong ade bukok jawatan kosong.Antaranya:
  1. PENOLONG PERANCANG BANDAR DAN WILAYAH GRED J2-
  2. PENOLONG PEGAWAI KESIHATAN PERSEKITARAN GRED U2-
  3. PEMBANTU AKAUNTAN GRED W4-1
  4. PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI) GRED N4-1
Semua jawatan bertaraf tetap.Ok,salah satu jawatan tu cam boleh je kalau aku nak apply.Almaklum le i kan dalam niat nak berhijrah dan menjadi warga tetap Perak Darul Ridzuan.Tapi susah gak le,if ade jwtn yg sesuai ngan my husband leh same2 apply.Tak nak le sorang utara sorang selatan pulak kan.

Borang permohonan yang boleh didapati di majlis Daerah Lenggong pada waktu pejabat atau dengan melayari laman web  www.mdlg.gov.my. 
Tarikh tutup:26.3.2012

1 comment:

muCux said...

agak2 org kl mintak dpt x?