Friday, March 16, 2012

# Aktiviti Sana Sini

Gambar Belon Panas Waktu Malam

Malam tadi after maghrib gi kejap kat fiesta belon udara pans tu..saje bawak bebudak..lorat nak tengok..disebabkan malam ni nak lik kampung sehingga Isnin..so takde peluang nak gi tengok Sbatu or Ahad ke kan..so pegi malam tadi la..takde nak bersesak sangat kan..sekadar tengok je le..
 woo..dah naik ats..berapi tu..jaga2 kang jangan ade yang rentung lak
 Orang beratur panjang nak naik belon..kejap je pun dalam 3mint kot naik dan turun ctu je..
 siap sedia untuk naik
 yahhh..sikit2 naik..then turun balik
ni kat tapak dekat ngan ofis aku..bosan yang ni..tak berape best cam yang warna warni tadi..kurang nampak api

No comments: