Audit 5S Lagi Dan Lagi

Dalam bulan ni je aku rasa macam berkali-kali lak audit 5 S ni diadakan..hari ni baru je lepas kene audit..busy gakle nak 'berlakon' mengemas tempat dan segala fail juga doket..tempat jadi tumpuan kene le buat baik-baik

Kemain dia check nooo..cer buke drawer,dengan akurnya aku pun buke le drawer ni..fuh,nasib bek dia kate ok.peh tu ade la test carian fail..30 saat,sib bek ade pencari fail tu yg carikan..dalam masa ditetapkan..

Eh lagi dia check sistem pergerakan fail kitorang..alhamdulillah ok..nasib dia faham kalu dak jenuh nak menerang..then dia pun snap le kat pc aku ni..kasi dekat sikit amik gambar tu..alamak baru aku perasan yang ade file takde marking ape2 tindakan n tarikh..agknye dia perasan x nt erk..kalau dia perasan tadi maunye dia menanya aku kenapa kosong..erk..nak jawab pe..

Minggu depan ade open house 5S..jangan ingat makan-makan tu ye..ni orang kuat Kementerian nak melawat bahagian-bahagian terpilih..hadehh..kene siap sedia la..kemas-kemas sikit..haiya..secara jujurnya aku bosan kot dengan 5S ni..ade pakar motivasi cakap 5S ni tak sesuai dengan jiwa orang Malaysia..ok aku pasti tiap kali ade audit je kome mesti serabut,kelam kabut..itu ini..hhaha..haru..mental dah tak kene..

Comments

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya