Durian Crepe

Apa itu durian crepe?yang aku tau bahsa mudahnya sejenis makanan yang fiiliingya durian dan luar nye crepe dari tepung.Hhahaha..mandai jekan..ok masih tak jelas.

Tadi baru dapat Durian Crepe ni..oder kat akak ofis ni..dia bab makanan nombor satu..heheh..sori K.Non!
Actually aku tak pernah rasa lagi just peanh dengar je..So dah ade orang dok promo..amik oder la..try dulu sebungkus..RM10.Balik kang baru nak try rasa.Orang kata sedap makan sejuk-sejuk.Ok simpan dulu dalam peti kang lik baru amik.Jangan lupa lak wahai aku yang pelupa ni.Kang kebuluq teringat2 lak kat umah nanti.Hmm..semerbak bau doyan nie!

Comments

Penjejak Mimpi said…
Erkk!! terliurnya saya... :(
diari farisha said…
pemes dh durian crepe ni...tapi xtaw bile blh makan
Ratu Hatiku said…
saya suka durian crepe nie. Mmg sedap..slalu kalau beli saya sorang je yg makan :D
Anonymous said…
alahai kak.. terliurnye... best tak? kalau nak order mcmna?
ftdanisha said…
@Sue Echan org ckp cm ais krim..sdp mkn sjuk2..akk bli kt org ofs..nk ke..yg wt ni chef ktenye
ismailrich said…
Sedap ke? Tak pernah rasa. Kalau berkesempatan nak juga nak rasa.
Zee Zai said…
cm nk cuba leh dpt bila?aku dh mula cuti minggu depan hehe
sedap.. bg hantu durian mcm saya.. mcm xpuas mkn, kecik2..hehehe
nieza said…
as salam tie..niza nak order 1 boleh..?? nanti kalu dh ader rodger niza yer..thank u my dear..hehee

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya