Friday, February 18, 2011

# Corat Coret

Menyibukkan diri dengan apa

Jumaat..yg bestnye time lunch..rehat yg panjang..tapi aku dok bersekongkol dengan keje..iku hati mau je balik rumah reaht..tapi tak sampai hati pulak bila melihat banyak file yang perlu rekod simpan dan surat masuk yang perlu keluar..haduhh..

Tekadkan hati..sabar..akhirnya hampir siap jugak keje2 aku..target aku sebelum kul 2 must settle..ya..hampir settle la..cam biasa aku akan cuba clearkan semua b4 cuti..Isnin ni nak cuti..hahhah..ahad nak g i cameron highland..yahoo..sape nak sayur..angkat mouse..leh oder!nak free?tunggu aku bukak kebun dow

6 comments:

Anisa Hang Tuah said...

okei.nis nak sayur

:)

Faztee Danisha said...

Hah..erk...boley2..daun bwg bnyk le kt umah..leh aksi free..tu je yg sng hidup pun..

Penjejak Mimpi said...

FD: pd sy same je. Kalo keje bertimbun tu, nak rehat pon tak senang ati. kasik le rehat 4 jam pon; takde efek!

bgs sbb ade ati mau kasik habeh sume keje sblm cuti. tak le rase tensen nanti kan? sy pon slalu camtu.

biar bile kite masuk opis lps cuti, meja clear. tapi meja sy tak penah clear. :(

kalo cuti lame lagi lah membencikan! pigeon hole pon ade.. dlm tray pon ade surat brlambak2.. :(

Faztee Danisha said...

hahha..tu le cik sue..sy ni sbolehnye xsuke tgk meje ni penuh ngan 'bende' tu..pening lo..nak cuti pun smcm xseronok jugk sbb tahu clear la semacam mane pun..nanti pasti akan ada lagi..dan lagi..dan lagi..

Yutaka Mushimura said...

nak order 1...dair ladang erbaik tau....heheh:)

Faztee Danisha said...

huh..nak oder..boley sila tranfer duti shoppign ke akaun ye..sure baek punye.hehehh