Monday, February 28, 2011

# Corat Coret

Kenapa suka makan ais krim

Sape suke makan ais krim? Rugi le kalau tak suka kan..aku memang sang penagih ais krim..terutama coklat..humang aih..sedap! Aku rasa dalam bulan ni je dah berap kali aku makan ais krim..yg kt McD tu 2x..yg tupperware beli kat carefour..kat kedai darussalam..kat Noodles..sumenye coklat yang menjadi pilihan aku and anak2 mahupun husband..

Anak2 aku pun kemain suke bile dapat ais krim..kalu boley nak makan sorang2 dia ja..tu le penangan masa pregnant kot..dah menurun kat anak2..tapi tak selalu la bgai dorang makan..ade batas gak..

Kelebihan makan ais krim? 
  • kalu tengok kat tupperware ais krim cam Nestle..ada tulis High calcium..
  • orang kate ais yg dikunyah oleh bebudak ni leh wat gigi dorang kuat
  • Memberi kenikmatan dan kegembiraan..tambah coklat tu..
  • lagi nak tau lanjut sini


No comments: