Ceretera YB

Tadi tengah hari..selesai sudah perjumpaan ngan YB MK II..pagi td aku ade sentuh entri ni..nak jumpe YB ..ikut atur cara ptut 12 dah start hingga 1.30..tapi biase le lambat manjang..udahnye dekat kul 1 br muncul..ckpnye xle banyak mane pun..just stori2 biase je..Sesi td perkenalkan fungsi BAC and sentuh sikit isu semasa b'kaitan percukaian..kan dh agk ape dia..cam entri aku pg td..time ni aku ngantuk..huhhu...peh tu YB MK dok bg sedikit cerita..entah ape..aku x dengar..aku dok belakang wt hl sndiri ngn kwn sebelah..matlamat aku masuk meeting room tu just ikut syrt je..wajibul katenye..then yg pasti..mau makan!yeeha..alahai ciput je nasi..mane kenyang..ish...

Comments

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya