Friday, February 25, 2011

# Corat Coret

Cafe berapa bintang

Baru sudah breakfast..makan kuay teow goreng (just banyak tauge dan kucai ja) dengan teh o limau..Rm3.70..Kalu sarapan ja dah macam nak makan tengah hari..mau bankrup gini..

Ramai yang complaint tentang harga makanan kat cafe MOF ni yang tak masuk dek akal..ade yang sarapan ja dah bajet dalam RM3 ke atas..Lunch lagi le..macam tak sah je kalu tak kena RM4.50 ke atas ..mule-mule bukak dulu ok le..lame2..ha..otai..Ape kah ni semua disebabkan harga barang yang meningkat?sewa mahal?kos pekerja? Kot ye pun agak2 la..

1 comment:

fRaMe+LenSeS said...

Nadh datang melawat.. ;) salam ziarah kamu.. ;) nice one.. sesedap mta memandang. :)