Thursday, February 24, 2011

# Corat Coret

Bila Diperlukan Baru Ingat Kawan

Entri aku ni mungkin akan wat sesorang terasa jika dia bacala..Ini cuma luahan hati aku ja..bukan aku tak ingat kawan..bukan tak mahu hulurkan bantuan..cuma terfikir..Kenapa tetiba bila perlukan bantuan baru nak ingat kawan..sebelum ni berhubung pun jarang sekali..kawan pun tak le serapat mane..

Aku bukan nak berkira mahupun lokek nak hulur bantuan..first dia mintak..aku ada tolong..then dia mintak lagi..aku tak dapat bantu dah..sebab..aku tak suke..cara gitu..Rate2 kawan aku cakap kalu kawan gini tak payah le layan..walaupun kadang rasa kesian dan terfikir patut ke tak patut..Bersalah ke aku?

Jauh di sudut hati aku masih ingat kawan aku tu..cume dari jauh ja..kadang ade gak terfikir nak pergi je rumah dia tengok keadaan sebenar..betul ke dia bermasalah..Maafkan saya kawan..Bukan ku tak sudi..memahaminya

3 comments:

muCux said...

kak nie mmbr ko yg dulu 2 kew?
dtg blk cr kau?

JunAina said...

kita membantu mesti ada batasan dan yang membantu perlu ada alasan munasabah. jangan bebankan diri dengan perasaan bersalah coz Allah lebih tahu...

Faztee Danisha said...

Mucux:yup same one
JA:thanx ats nasihat tu..itu le yg sy fikir dan niatkan..dlm ht mahu bantu tapi atas sbb lain xdpt nak tlg..hanya tuhan je tahu niat kita