Memori | Gambar Aku Masa Budak-budak

Gambor ni aku crop dari video youtube yang adik aku buat khas untuk group FB my family..kat aku tak banyk pun simpan gambar lama..sume ade kat kampung..gelihati nak tengok gambar lama2..ntahapentah..

Cer tengok mane satu aku?Ha yang cam baby sister tu le aku..muda-muda dah dukung budak dan dikelilingi adik2..nak wat gumane sejak azali aku ni memang mesra budak kot..sampai dah remaja asyik jadi pengasuh anak buah..haiyo

Ade 4 orang adik..bawah aku yang laki tu (masa kecik chinese look sikit budak ni)sekarang dah kahwin dan berkhidmat ngan KPM kat SJK (Tamil) Slim River..heheh..then baru le yg sebelah kanan aku tu,dah kawin gak and berkhidmat sebagai staff nurse kat HSI,JB..Then lepas dia yg pkai bj kembang tu (gambar) depan..maih solo dan dah bekerja kat kilang swasta YSP Bangi as R&D Analyst....yang aku dukung tu bongsu,solo lagi tapi dah ade BF..sedang belajar lagi wat PJJ degree kat UITM,Shah Alam sambil bekerja di Agrobank Slim River.

Dah besar panjang pun deme yer and berjaya ngan kehidupan masing-masing.Amin.

Comments

Unknown said…
mesti yang kene dukung tu kan.. hehehehe

Berani Nak Lempang Pelajar, 120 Kali pulak Tu : Guru Lempang Pelajar 120 Kali dalam masa setengah jam

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya