FIXI:KELABU-Bahagia Ni Benda Yang Kita Ada,Bukan Dicari

.
"Amir seorang fotografer yang diminta menjadi 'boyfriend kontrak' oleh Jun. Apabila Amir jatuh cinta, rahsia hidupnya terungkai satu-persatu."
Lagi koleksi buku yang dibeli ketika pameran buku di Mines Mei lalu. KELABU..antara novel terbaik FIXI hasil karya Nadia Khan.Seperti katanya,bahagia ni benda yang kita da,bukan dicari.Bagaimana bahagia tu datang?Aku tak nak ulasa lanjut.Bacalah novel ini untuk mengetahui sejauh mana cinta dan bahagia itu bertandang.

Ni sinopsis dibalik kulit novel ni:
Senang kalau hidup dalam dunia hitam putih. Baik-buruk, betul-salah, cinta-benci…lelaki-perempuan.
Apa jadi pada yang di tengah-tengah? Apa jadi pada orang-orang macam aku?
Bila Jun datang pada aku, menawarkan posisi sebagai ‘boyfriend kontrak’, aku tak tolak. Salah aku ke kalau aku kata “ya” pada awek cun? Salah aku ke kalau aku lagi pandai layan dia daripada boyfriend dia sendiri?
Salah aku ke kalau aku jatuh cinta pada dia?
Aku Amir. Jemputlah masuk ke dunia aku, di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas. Mungkin hanya lepas tu, korang akan faham macamana rasanya berada di dunia aku. Dunia KELABU.

Comments

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya