Monday, June 20, 2011

# Orang Gomen

AUDIT DAH DEKAT..lagi mau nyusahkan ke

apehal lak nak kutip duit..RM5..nampak je kecik tp besau gak bg aku...wea beli tapau kt cafe makcik ofis ni harge gitu pn kau dh bebel mahalkan(at least ko mkn kenyang)..ini kan pulak nak sedekah rm5 tu utk tujuan 5s ni..free je..hah.pikior bnyk kali ..kedekut!biar la..

tu nasib aku x claim...kalu dak makin kureng duit utk 5s ni..pembaziran dan penyusahan

ish..2 hari je lagi dah nak udit..bak wt pe ?collect utk persediaan?ah..xyah le..sedia2..kalut ja.

ngah fikir nak bg ke dak..eh..aku dpt memo tu terus aku campak bakul..

3 comments:

Axie04 said...

ntah
menyampah aku
masalah utama die
kerani laju je mintak
klu pegwai tengok
mau kene soal jawab macam nak beli dadah

Faztee Danisha said...

@Axie04 malas nak layan dah..biaq pi la

deyna said...

amboi...siap ada memo sekali ke? dahsyat...