Monday, June 06, 2011

# Orang Gomen

hari ni audit 5S..saya?

5S!! dislike..dislike..tambahan bile tibe time audit..
(beberapa hari ni sibuk ngan bende ni..tu yg xde mood nk update blog)

camne le nanti gamaknye..abis aku kene audit..wt nye disoal yg bukan2..orang yg patut telah bercuti..grrr..time darurat gini le kome nak cuti..huh!yg tinggal 'newbie' yg xsampai stahun lg dok kat unit Pendaftaran ni..arhh..sy sangat 10sen..!
time audit ni aku takut kang time tu le tetibe itu xkene..ini xkene..hah sudah..sape mau jwb? aku doakan AUDITOR sekalian xjadi datang hari ni..if datang pun.mintak dipermudahkan segala urusan..selamat menjalani 'testing'..uhuhuhkk...

2 comments:

Penjejak Mimpi said...

Dulu sy slalu kene berjawab dengan oditor 5S. Memang fedap. Padehal sy bkn peg 5S pon. Ntah pape.

Tp skang ni, no way. Keje memasing so memasing handle. End of story.. :)

p/s kene berkire gak kalo tak asik2 jadi mangse.

Faztee Danisha said...

@Penjejak Mimpi degupan jantung b'degup dengan kencang spt mau perang..sngt cuak skg ni krn audit sudah berada di bhgn ini..sngt tensen..mmg kdg kne bkire..kdg nk biar je..nk wt cm tu gk..rasain kamu..