Friday, June 10, 2011

# Makanan

Chinese Muslim Food@Mohd Chan Abdullah,Bangi

Tengah hari tadi gi kua makan kat Bangi..standard tempat bg org Putrajaya nak cr makan jauh sikit..walaupun tak jauh..sesi makan2 kali ni kat...
Bandar Baru Bangi
No 30, Jalan Medan Pusat 2c, Pusat Bandar Baru Bangi, 43650 Bandar Baru Bangi,
makanan dia tentulah Chinese Food..harga dia berpatutan..cume suasan kedai makan deko biase2 je..tapi agak ramai orang
wantan goreng
air ni ade 4 tp orangnye 3 je..2 utk aku iaitu chinese tea and Kedondong asam boi,..aku pilih air2 tu utk melawan kemungkinan rasa mual bak kate cik mucux..kot x leh nak masuk tekak..pahit masam manis secukup rasa leh lawan.. yg bandung tu GUGU nye and teh bunga tu MUCUX nye
wantan mee roasted chicken..sikit je mee dia..tp budak ni lapar..abis gak makan..cume tinggal tulang ayam je
ni GUGU nye..dia suke makan nasi..tapi tak habis gak..nasi grg 'yong chow'..atau senang kate nasi goreng cina lemak tepu mentega..arhh..mesti muak lol kalu dh rs gitu
makhluk mane pulak ngaco org mkn ni..name dia dim sum mix vege..sy xleh masuk bende ni..nt sy geli...
besar kan mee ni..xsesuai ngan mulut dan tekak sy yg comel mulus ni..tu sebab sy tak mampu nak perabiskannya..rasa dia biase2 je..cam mee goreng basah mak cik cafe ofis ni..cume dia xde le nak campur ngan mihun/ktiaw/mi cam kt cafe ni..

No comments: