On Mood

Pepagi Jumaat nak moody2 pekehal lak..so far aku bukan dlm mood yg negatif hari ni..♪♫baik2 sayang♪♫ aje...dlm hati ade taman..

sy sedang tekun bekerja pepagi hari..haha..baiknye..eh mestile..ni kan sumber rezeki kite..so mau ikhlas la..walaupun ade yg kamu x redha ke pe..forget it..

antara lain yg wt aku kene 'rajin' ckit sbb aku nak b'cuti next week..yuhuu..saat yg lame aq nantikan..so before nak berseronok2 tu adalah lebih baik aku menyelesaikan ape yg patut..

aku pun kalu leh xnak le nyusahkan orang (walaupun time aq cuti nt may b ade yg akn susah)..oh ya memang akan ada sebegitu..eh..saya pun ade cuti rehat la..berhak untuk itu..takkan nak suh saya sentiasa ada  di sini mengadap fail je kan..takkan gak sekadar ♪♫senyum xperlu kata apa2♪♫.. melihat mereka bercuti2..shihhhhhht la..

ok jgn marah saya ye..baik2 aje udah!sambung keje

Comments

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya