Peberet ngan laksa

gambor ni aku amik dr blog abang ipar aku..BLUES RIDERS..blog yang mengimbau massa silam..nostalgia dolu2..
 
WES..nampak menyelerakan tak makanan kat atas ni..kecur beb..tu le makan 'peberet' aku..korang agak ape tu?tengk le siap ade cucur udang bagai..humang aih..aku lapaq la..tambah dah nak lunch ni..

ni la laksa beras Houz..yang disediakan oleh sebuah kedai bernama Laksa Houz Ceruk Tok'kun,Penang..laksa beras..baru ori..kedai ni fokus kpd laksa ja..mesti sedapnye la..coz owner tu asal dr Kuala Perlis/penang..gabungan yg memang terkenal ngan laksa utara..
Kalu korang nak tau lanjut kedai ni..pembuatan dia..alamat..leh le tengok kat LAKSA HOUZ

**nak wat laksa la sok..yummmyyyy...

Comments

Farah Shamsudin said…
whoaa! laksa adalah feberet ku!!
Qamaruls said…
walaupun aku org malaysia. ha3 duduk selangor pun.
tapi aku suke laksa singapore!!!
sedap wer.. ha3
Mesin Taipku said…
kt penang ek. kena p cari nih!
d^___^b
♥nyeto89♥ said…
dekat ngan umah ni...hehehehehe

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya