Saat Kelahiranmu..

Masihku ingat..detik 4.24pm..alhamdulillah, akhirnya aku selamat melahirkan seorang putera yg diberi nama MUHAMAD DANISH HAIKAL..bersalin secara normal dan dilahirkan di Hospital Putrajaya dengan seberat 3.16kg...saat tu segala pengalaman bersalin pertama kali aku rasakan..segala kesakitan tak dirasakan dengan kehadiran dia..suami setia menemaniku saat awal aku dimasukkan ke hospital sehingga lah time bersalin..memang aku impikan first anak.boy..and second lak girl..alhamdulillah..suke ye.. Hari ni genaple 3 tahun usia putera sulong kami...i'm so happy with my family..celebrate birthday?hari ni just bw dia gi makan fav food dia kt KFC je..bzday party tu insya'allah akan di wat kt PD 4hb nt bersama cousin2 dia..akn bercuti kt sane..heheh..pastinya sudah menjadi harapan setiap ibu bapa..aku harap Danish akan jadi sorang abg and anak yg bertanggungjawab..soleh dan taat..Selamat Hari Lahir..anak mama..love u much!

Comments

Anisa Hang Tuah said…
comelnyee
selamat hari jadi adik

(:
ftdanisha said…
trima kaceh auntie..ngeee...

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya