Wednesday, January 19, 2011

# Corat Coret

Kenapa Le Mamat Ni Camtu..

Aku skang ngah rimas ni..nak tau nape..
  • Pasal pa la pakcik ni kuat tido kat ofis hah..dah tu berdengkur lak tu..kemain lagi bunyi..tak suke tul le aku..tak malu ke dia ni..
  • Ni lak lagi sorang pak cik..ooo..baru ku tahu..main nomber ekor ye..Nape ek..aq perasan kaum lelaki yg makin meningkat usia ni..dah tu org Islam lak tu..boley involve dlm nombor ekor..agak2 le ckit diri tu..usia makin naik..org kata "dunia kata mari,kubur kate pegi"..memang le mati tu tak kenal usia..yg mude ke yg tua yg sakit yg sihat..tunggu masa ja..
  • Leh tak jangan merokok kat ofis ni..cube le tahan sikit nafsu tu!memang le ko rokok kat not in ofis..tp still dlm bangunan ofis kan..tunggu ar lik umah ke..kuar dr kwsn ofis ni ka..ha..lepas le banyak2 asap tu ikut suke...pening dow bau asap ni..aku ni dok ngadap lk pintu tmpt dorang ni 'fogging'..kdg leh masuk bau tu..siut je

No comments: