Monday, July 18, 2011

# Jalan..Jalan

Floria 2011-bot berhias

Bertemakan 'Magic of the night @ malam kejaiban"..Putrajaya makin happening denagn limpahan cahaya di persisiran tasik Presint 2..dari awl petang sudah kelihatan ramai pengunjung..semalam adalah last night persembahan untuk perarakan bot berhias..ada dalam 14 bot yang menyertai..empat kategori yang dipertandingkan iaitu bot terbaik keseluruhan, Bot Paling Terbaik, Lampu Terbaik dan Bot Popular.
Bot milik Terengganu menjadi pilihan bot terbaik keseluruhan
bot I-City..memenangi lampu terbaik..semestilah dia dapat kan sesuai ngan I-City bandar teknologi bercahaya..tengok orang yg ikut dalam bot tu pun berlampu tau..blue colour lagi
Ni bot milik Genting
Bot Kem.Pelancongan..menang gak..bot popular sektor awam..
Bot YTL Hotel..paling kreatif..tak tahu tang mane yang kreatifnye..pada aku biase je...ngeeee..penilaian juri..lebih arif
Bot Air Asia..merah cam raya cina lak..menang bot popular bagi sektor swasta..yola..dah bagi tambang murah..

bot yang ade gajah..of course le datang dari negeri Pahang
Ni jauh sikit..merentas seberang..dari Brunei Darussalam..dengan simbol masjid Sultan Omar Ali Saifudin
Yey..my state..Perak bumi bertuah..walaupun tak menang..at least masuk..simbol majis Ubudiah wajib ade..

lain-lain bot yang xde gambar ialah Negeri Perlis,Johor,Melaka,Perbadanan Putrajaya dan Bandar Sunway..tak dapat nak snap ngan jelas..Selepas selesai perarakan majlis diserikan dengan persembahan bunga api..wow..amazing!

No comments: