Apa hal

Hari ni aku tak keje..actuallay minggu ni sesangt malas untuk bekerja..dah hampir seminggu lebih aku rasa kurang sihat disebabkan itu jugak ulser aku masih belum sembuh sepenuhnya..dah 2 kali berulang ke klinik but still dapat nasihat dan ubat yang sama

Itu yang lecehnye bila berurusan dengan klinik gomen ni..menunggu berjam2...tapi servis kureng..may b dorang nak kejar masa akibat pesakit yang ramai..Ok nak puas hati gi le private kan..tapi itu jugak masalah..yele gi private sah2 nak kene standby le ongkos lebih sikit..caj ubat n servis..MC tu selalunya confirm le dapatkan banding ngan gomen..susah sikit

So nak tak nak..hari ni aku cuti gak..kalu cuti banyak mau je deret seminggu ni aku cuti..hehehe..tapi fikirkan keje..ahhh..tak leh la nak tinggal lama ofis tu...haru kang!DEADMAU

Ok sok aku kembali bekerja..hari ni dok umah jaga bebudak..hari ni jugak hari membasuh!basuh tilam,cadar,sarung bantal..bebudak kencing..ishh..baju pun belambak nak basuh..2 bakul gk..cclear sudah..melipat je belum..ni aku paling tak suke!tunggu le aura rajin mai..baru aku lipat..heheh

Comments

Axie04 said…
BASUH TILAM MAU JEMUR MANE TU WEI
Bunga said…
klinik gov ramai pesakit sebab tu lama..:)
ftdanisha said…
@Axie04 ha tu le mslh kite yg dok umah tgkt2 ni kan..tp tilam tu aq jmur kt koridor umah ni le..ade ruang..leh le sidai jap..tp kn ujan le pulak skg..ah..nsible..
ftdanisha said…
This comment has been removed by the author.
ftdanisha said…
@bungayup..ramei yg nk gune svis gomen..tp kne sbor jeleee
Anonymous said…
kak baiti, sue pon ade byk ulser ni.. ade 5bijik..tensionnyer.. nk bukak mulut pon sakit ape lagi bcakap.. kompius ni nak mintak mc ke x...
ftdanisha said…
@SuSuLemakManis biar betik...jadi gk ke..try le mintk..kot dpt..akk ni xdpt pun mc klinik gomen..payah bnor..
Mesin Taipku said…
hakikat bila berurusan ngn jabtan kerajaan. redha ja.. hu hu hu

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya