Wednesday, January 11, 2012

# Perak Negeriku

JAWATAN KOSONG DI PENTADBIRAN NEGERI PERAK

Ade keje kosong lor kat pejabt gomen Perak..tapi sayang nye takde yang berkaitan dengan aku..ish..ish,...sedey..if tak leh apply gak..takpele kasi chance pada yang sednag mencari keje..untuk sementara tu leh la kutip pengalaman kan coz semua jawatan ni bertaraf kontrak..cube saja le daripada dok buang karan kat rumah tu..sementara nak dapat yang lebih baik dan tetap..bukan senang sekarang ni..persaingan banyak.


Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia keutamaan kepada rakyat Negeri Perak Darul Ridzuan yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun untuk mengisi kekosongan jawatan-jawatan berikut:
1. Pegawai Perancang Bandar Dan Desa Gred J1-2 dan Gred J1-1
2. Pegawai Teknologi Maklumat  Gred F1-2 dan Gred F1-1
3. Juruteknik Perancang Bandar Dan Wilayah  Gred JA3-1
4. Juruteknik Komputer Gred FT4-1
Tarikh Tutup Permohonan : 20 Januari 2012

No comments: