Wednesday, April 27, 2011

# Makanan

Bihun sup RM1

Cuti lik kampung 2 minggu lepas..aku sempat terjah kedai bihun sup ni..memang harge dia RM1 je sepinggan..makanan lain pun ade..tapi kitorang pilih bihun sup sebab nak tau sejauh mane sedapnye..Kedai ni pernah dikunjungi oleh Serina utk rakaman JALAN2 CARI MAKAN
 Kedai ni terletak dekat Kamunting..dekat ngan stesen bas Kamunting,Taiping,Perak dan bersebelahan Petronas..tepi jalan je..tak susah nak cari asal dapat tau kat ner stesen bas okle..
Cerita tentang bihun ni..pada aku boleh tahan la rasa dia..sedap..bahan dia pun tak le banyak mane, cukup le dengan daging daun sup sekian..warna bihun dia kuning..cer tengok gambor tu..pe yg penting rasanya..actually sepinggan tak cukup utk aku..so aq oder lg yg len..hat aku anak aku mik..dia xmo share..huh..xpe nasib le rege dia murah leh amik 10 pinggan ni..hehheh...

Kat situ juga aku tertarik ngan satay yang dijual cume 15 sen je..tapi tak beli le..banyak sangat nak makan hah..peh tu nak gi pasar malam lagi..bedal segala mende..makan je kau!badan tak nek gak..ish..ish..sian!

8 comments:

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

ehh..murahnyerrr, feveret cik bunga neyhh... tapi jauh la :(

Rozita said...

err.. kamunting tu kat ner? fail geografi ni..hehe...

satay rm0.50 murah ke? kami leh dapat rm0.25 kat kluang..

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

INAI TERBAEKKK utk korang... sedara mare.. saje gatal² nak pakai.. Takkan dpt kat kedai INDIA okeh!

Faztee Danisha said...

@Rozita ERK..PEMBETULAN..BUKN 50SEN 15 SEN LA..SY TLUPE..HUSBAND BRU MSG KATE BUKN 50 SEN..HEHHE..MURHKN

Faztee Danisha said...

@♥.::cintabunga™blogspot::.♥ KALU MAI TAIPING..SINGGH LE YE

Faztee Danisha said...

@Rozita KAMUNTING KT TAIPING..PERAK

nurkass said...

uihhh..
murahnye bihun sup tu..sate pun murah.berbaloi baloi..

kAmi dAn mEreKa said...

satay 15 sen je?
sgt murah ni,
kalau kite dapat makan ni, mmg dah melantak puas2, hehe =)