Thursday, September 06, 2012

# memori

Kenangan dari mereka

selendang maroon..
 Goodbye wish..hope you'll find happiness..gitu le kata2 kat depan kad ni..i hope too..
 ucapan perpisahan dan kata-kata yang bermakna.Antara kata yang mendalam pada aku ialah:
1- "Kehidupan seperti alunan ombak.Andai dilanda badai sabar adalah ubatnya"--k.hawa
2-"Ikut resam padi,makin berisi makin menunduk,hiasi peribadi dengan ilmu"--tak tahu sape nye note ni

 Yang ni dari sesorang yang berdekatan dan juga blogger Sue Echan..terima kasih atas pemberian ini..wat susah2 je...dah antor kain tu kat mak aku unutk dijahit..seb bek mak i tailor,kalu tak berkurun le aku nyimpan baju tu..walaupun mak tailor aku bukan jenis suke wat baju..sumbat mane yang ada..setahun sekali kot baru nak de baju baru..uhuhuu..

Apapun pemberiannya,terima kasih tak terhingga..hanya itu kenangan terakhir untuk diabadikan ketika bersama BAC (ofis lama).

3 comments:

Sue Echan said...

apala sangat kain tu kak.. biasa2 jer..tanda sbg kenangan persahabatan kite spanjang di BAc..ewaahh...jgn lupe ai kat cni kak...

Axie04 said...

dah start bz ke?
en taufik personally tanya tadi kenapa u x dapat datang

Nur Danisha said...

@Axie04 mslh transport nk p..ofcr lak xde..ms limit..xpe kot ade takde same je..mjlis bjln