Aku dan Pau

4:11 pm


Selasa baru ni teringin nak makan pau le pulak..kebetulan my husband pun ade keinginan yang sama..lepas kerja terus pi sampai ke Dengkil sana untuk cari Pau tepi jalan ni..nasib bila sampai bukak lagi.Pau Haji Jalil..ada dijual tepi jalan menghala ke sepang dari Putrajaya..Tak silap sebelum/selepas Kota Warisan.Ori buatan bumiputra..rasa pun sedap dan lembut..dikukus menggunakan bekas kukus tradisional
Pau-pau yang ada dijual..Harga pun berpatutan dengan saiz dan kesedapannya
Atuk nak pau coklat 2..kelapa 3.Anak aku si Eisya dok tengok Pak Cik tu tapau pau untuk kitorang
Pau dia..gebu dan lembut..ni pau coklat..ada tanda bulat coklat..berasap lagi..sedap makan time panas
Kedai ni tepi jalan je..sape yang biasa lalu jalan lama ke Sepang ni pasti tahu..
Budak dua orang ni menikmati kelazatan Pau yang tak terkata..agak-agak le cik kak oi mimik muke tu kot ye pun sedap
Pau kelapa..inti pekat tak macam setengah pau tu inti warna pun pudar je..ni padat dan likat..
Pau coklat....nyumm..nyummm
Aku memang suka makan pau..tu sebab aku dan pau tajuknya..hahha...bengkek je budak ofis aku sorang ni..tak habis-habis pau..kat ofis gi cafe cari pau lol.

You Might Also Like

0 omelan