Nak Jajan APPOLO

11:26 am

Bungkusan depan..gini le rupernyaaa..dulu zaman kekanak senang dapat..tapi sekarang pun ada lagi..ada dijual kat kedai..harga lak tak tetap..Selalu masa gi klinik kat Presint 9,aku akan rembat benda ni wat jajan, makan tatkala keboringan..rege kat situ 0.50sen satu..humang aihh mane cukup kalau beli takat 2-3 bungkus ja..tapi dengan harga 0.50sen tu dah makan nilai wang aku..rugi..kene cari yang jual pek borong kot..dapat rege murah sikit.. 
Pagi tadi pi kedai auntie kat JPM ni..singgah beli nasi lemak sekali nampak benda ni ada..rege dia murah sikit kat sini..0.30 sen je..rembat le 5 bungkus...konon nak simpan wat 'umpan' pepagi untuk anak aku yang perempuan tu (liat bangun pi sekolah)..tapi mak dia dah makan dulu..Tengahari ni beli lain la..

Best kot makan benda ni..kalu bosan,tensen,lapar segala bagai..tapi tak kenyang..sedap kudap je..feeling more.Biarle nak kate aku bebudak ke pe..dah suke.ini aku punye lol

You Might Also Like

0 omelan