Tuesday, November 06, 2012

# Corat Coret

Set Bersalin Apa Yang Terbaik?

Tinggal berapa minggu je lagi aku bakal bersalin anak ke-3..Insya'allah..Persediaan unutk baby dah cuma mak nye je lum lagi .Antaranya aku masih tercari-cari produk set selepas bersalin ketika dalam pantang nanti.

Bukan senang nak memilih.Banyak yang nak diketahuai."Produk A vs Produk B, mana yang bagus?",Berapa harga?Apa kesannya?bla..bla...
 
Ada yang cakap produk ni bagus..bla..bla..ada yang cakap produk ni tak sesuai dengan dia..panas..bla..bla..Tak semua orang serasi dengan set bersalin tertentu.Kalau tak sesuai takut nanti kesannya kepada badan kita dan juga kepada baby.

Apa nak dikata dan dicari??


4 comments:

khairuddin salleh said...

kwn2 my wife sarankan nonaroguy..

akulerzy said...

ciannya dia msh tercari2 set bersalin yg sesuai ker? sblm ni ko makan produk aper, trskan jer ngan produk lama sbb dh serasi per susah hehe

Nur Danisha said...

@khairuddin sallehtq ats cdgn

Nur Danisha said...

@akulerzyafiat..rs biasa2 je