Tuesday, June 11, 2013

# Makanan

Steamboat Luton Van Dataran JB

Bagi orang JB tentu dah biasa lepak-lepak makan kat sini kan..Dinamakan juga tempat ni sebagai "Medan Steamboat Luton Van Dataran Johor Bahru".Peniaga di sini guna van/mini lori je untuk niaga.Masa outstation kat JB pada 7-10 Mei lalu,ade sekali tu aku kuar ngan adik aku yang menetap dan bekrja kat sane.Malam tu dia pick up aku kat hotel dan kitorang pi lepak makan kat dataran.Adik aku panggil makan cucuk2.Aku follow je orang nak bawa.Tu kira kali ke-2 le aku pernah makan kat situ.
Menarik tengok angry bird ni..tapi aku tak sampai hati lak nak makan..kang kene lastik lak
Adik aku tengah pilih-pilih
kebanyakkan peniaga di situ sume jual steamboat..ade jugak makanan lain seperti goreng-goreng,rojak,otak-otak dan lain-lain..macam-macam ada
dari yang biasa hingga ke luar biasa..hehehe
pilih je nak ape..bayor ikut poket dan kemampuan korang nak makan
Kitorang pilih sikit je..selebihnye makan otak-otak yang sangat sedap tu juga oder kuey teow goreng dan nasi goreng.

No comments: