Tuesday, June 04, 2013

# Jalan..Jalan # Makanan

MEE REBUS RAMLI,IPOH

Pada 27 Mei 2013

Balik dari kampung dan on the way pulang ke KL kami singgah di Ipoh..jalan-jalan survey rumah.Selepas tu singgah di kedai makan Mee Rebus Ramli.Kedai dia tepi jalan je..terletak di Taman Tasek Jaya, Jalan Kuala Kangsar.Kitorang pilih kedai sini sebab senang dan harga pun berpatutan.Kemudahan seperti surau dan tandas turut dissediakan.
Cawangan lain di Bercham Raya dan Jalan Ekram Shah,Ipoh
patut mai sini pekena mee la..special menu dia kan..tapi disebabkan kami ni hantu laksa..yang ni gak dipilihnye..ok lain kali aku try mee2 yang ada kat restoran ni na...
minuman panas dan sejuk.
menu lain nasi ayam,chicken/lamb chop dan nasi lemak.
Lain kali mai lagi pekena mee lak..dengarnya sedap.Rugi lak tak rasa!

No comments: