My Hotel,Langkawi

Lobi Hotel..tema merah hitam..suke ngan kerusi ala buai ni..Hotel ni terletak bersebelahan dengan Hotel Baron,juga berdekatan pekan Kuah..meh tengok peta di bawah
Ni peta lokasi My Hotel Langkawi..gambor ni aku pinjam google ye
Inilah rupe depan My Hotel..seberang jalan je leh pi shopping hari-hari..aku selalu kua time malam and after keje..jalan kaki ikut jambatan tu-gambor ni pun pinjam
My room..katil besor tapi tido sorang jer..huhuhu..Kadar semalam dalam RM136..itu rate aku sebagai orang gomen erk..kadar biasa dalam RM160 kot..leh check web hotel ye..
ade balkoni..pepgai dok citu ngadap pemandangan di luar..tengok matahari dan keindahan sekitar laut,juga pekan kuah
inilah view dari my room...kapal nelayan bersidai di tebing pekan kuah
nampak tu..laut
ni depan hotel..pekan kuah..ada bazar/expo
nampak yang hijau tu kedai Haji Ismail Group le...ni deretan kedai area orang shopping
Aku beli benda ni untuk santapan dalam bilik di malam hari
geram tengok chocolate
beli pek la jimat sikit..rembat jugak
rembat yang ni jugak
Ni pun aku wat makan dalam bilik di kala keboringan..huh dok langkawi 4 hari aku ngadap coklat ja
ni kawan kirim..aku pun rembat jugak kisses tu..beli 3 pek..habis sudah

Comments

ikafantasi said…
lama x g langkawi..bestnye

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya