Friday, May 27, 2011

# Sharing

Penutupan Jalan

Ni semua disebabkan HARI BELIA NEGARA..dr 27-29 Mei..
memang sesak giler..lik keje semalam pun aku rs dah lemas ngan keadaan sekeliling..huaaa...lik hari ni lagi le..!
  • penutupan beberapa jalan akan dilaksanakan termasuk Jalan Utama hadapan MOF.
  • Penutupan penuh persiaran perdana dari MOF/Kastam hingga persiaran perdana/ leboh saujana P4(JAB PEGUAM NEGARA) : pada 27- 29 Mei.


  • Pada yang ada perkataan on/off, penutupan bergantung kepada kesesakan trafik.


  • p/s :naik  bas je kalu nak pegi pun

    1 comment:

    aDieyZa said...

    mmg leceh bila jalan banyak sgt ditutup.. putrajaya ni dah la kecik jer, bila banyak jalan ditutup, makin sesak la kan..