Tuesday, May 10, 2011

# Corat Coret

Hot nye malam tadi

Dalam seminggu ni cuaca agak panas..suhu mencecah 35-36 darjah celcius..difahamkan ape yang berlaku sekarang ni disebabkan oleh kejadian ribut aere tropika yang berlaku kat Filipina..Namun fenomena ni mungkin akan berakhir dalam tempoh terdekat..tak tahu le bile

Memang terasa le bahangnya..berpeluh2 je anak2 aku malam tadi..dah nye pakat tak berbaju (erk..aku takle gitu ye...just tukr baju yg nipis sikit ja..hehe).berapa kali bangun nak minum air..buke kipas pun masih tak rase sejuk..rasa cam nak dok dalam peti sejuk je

Disebabkan cuaca yang panas ni elok le minum air yang banyak dan banyakkan makan sayur..kurangkan aktiviti luar..

3 comments:

Eza Ridzwan said...

sejak sabtu lepas panasnya...tido pon bkemban jaa...anak tido pakai spentot semata²..panaih giler!!!...cipta rekod, ahad lepas mandi sampai 10x...pg semlm terkejot jaga jam 2 pg, bepeloh²...terus buka shower, mandi brom brom...skang nie suka dok opis...sbb ekon sejok giler..hehehehe..

Faztee Danisha said...

@Eza Ridzwan uih..berkomban aih..kang ade lak yg stim..hahah..malam td pn tjagae kul 2 gak..ank2 nak air..n suh buke baju..tdo ofis le kalu gitu..sjuk ade ekon..ofisku rumhku jua

uMi_atiQaH said...

mmg sgt pnas skarang ni..trasa nk tdor luar rumah ja sbb sejuk skit..hehe..