Kopi Che'Nah..Kopi Terbaik Negeri Perak Chor!

3:38 pm

Pernah dengar tak pasal kopi ni?Sape orang Perak yang pernah membesar bersama kopi ni sure tahu.Kilangnya terletak di Chenderong Balai Teluk Intan.

Bapak aku selalu beli kopi ni.Ada pek colour hijau dan kuning.Tapi aku tak tahu apa bezanya antara 2 tu.Aku tau minum je.suke bebenor le tu.

Aku ni bukan le penggemar kopi sangat pun dulu.Sejak mula bersalinkan anak pertama dan hidup didalam dunia pantang tu aku mula mengenali keenakan kopi.May be sebab dalam pantang air kopi dan milo je jadi santapan.Nak tak nak aku teguk gak..now dah boleh terima.

Petang-petang ni moh santap kopi cicah biskut lutut..kawkawwwww

You Might Also Like

5 omelan