Tuesday, July 03, 2012

# Jalan..Jalan

Cameron..Pekena Teh Dulu

Sebelum bergerak pulang kite pi 'ngeteh dulu'..dah habis shopping kat pasar and kebetulan hari mau ujan so kitorang cari port untuk lepak dan reha-rehat jap..
Lihat kehijauan tanaman teh memang menyegarkan mata
Hujan da turun dengan lebatnya..makin sejuk la suhu kat CH..pekena teh panas sambil makan jagung bakar..memang enak
Budak ni kemain menghirup teh tu ye..pekat benor..
huh..minum tak ingat...peberet dia..sedap sangat ke
ramai orang..masing amik port berteduh kat cafe ni..kalau dak ujan sibuk je dok gambor sakan kat ladang teh tu kan..
Eisya..susah sikit nak amik gambor dia...cam mak dia kot tak suke nak bergabor..ngambik suke
Jenguk ke kedai jualan barangan teh pulak..jenguk je?
Aneka jenis teh ade..ikut suke hati nak yag mane..kalu ikut nafsu sume nak kan..tapi beringat le belanja tu oi..aku just beli 2 kotak teh uncang...jenis biasa udah..lagi sodap!

Ok dah habis...nikmat teh diwaktu hujan memang terasa..hahha

No comments: