Monday, May 28, 2012

# Buku # Jalan..Jalan

Mencari FIXI & LEJEN Di Mana..Akhirnya...

 Yahh..dah namapk pun booth nye..sepantas kilat terus ke sana
 Sekali dekat..lor..tutup lagi..ai tido lagi ke pe..ish..xpe sabor..tunggu kejap lagi..
 After beberapa minit kemudian..nasib baik ko bukak dah..kalu tak mau aku maki hamun..dah le cari kat Hari Belia tak jumpe..jangan nak wat perangai kat Mines lak..nasib baik jeeee..my luck..Geram tengok buku kat rak tu!
 Tengok tu..t-shirt Lejen..aku tak beli..mau habis duit kang kalu nak beli baju ni..fokus aku kat buku je dulu
 rembat yang ni pulak Aku Rindu 90an terbitan Lejen
 KOPI kaww satu!..rembat ni..
Rembat lagi dua buku FIXI ni..Tabu dan Zombijaya..ah sudah aku dah rabun ayam ni..maunye sume aku rembat..sekali bila dah bagi kat cashier..RM63..ok aku bajet tak sampai RM100..beringat gak weh..kang tengah bulan nak makan buku ke
  Dapat la beg merah FIXI ni..dalam ni sume buku sumbat sekali stiker RM3 dan yang free
stiker "I am Lejen" ni aku lekat kat laptop..dapat gak baucer RM10 je untuk buku Lejen tapi kene pegi kedai dia kat SS15,kat Subang..tu pun bersyarat weh..belanja RM59 baru leh..sah laku baucer lak 60hari je dari tarikh..aiya..tak dapek le

7 comments:

mumui said...

mmg susah nk cari buku fixi ni.. cari kat popular xde... last2 kat MPH ade.. hehe... i got NGERI dan KELABU now..

Anisa Hang Tuah said...

i want tabu book!

-__-

mizzkechique said...

byk dh buku diorg yg akak beli.. tshirt pun ada..hehehe

Sue Echan said...

mcm best je buku2 ni.. bagusla kak.. ni salah satu langkah nak mpromote buku ni.. cam nak beli la..

cik najihah said...

dah ade jugak tshirt tu hihi

Anonymous said...

bestnye dpt beg merah FIXI tu.. aku membeli belah nk msk 200 tak dpt punn..

Nur Danisha said...

@Tanpa Nama nak beg merah kne le pgi booth mereka..msih ade ms utk ke MINES