Monday, May 21, 2012

# Putrajaya

Galeria PjH Putrajaya..tempat shopping baru?

Sebelum ni just tengokd ari luar je..and terp[andang satu bangunan ni yang terpampang perkataan GALAERIA..hati tertanya-tanya jugak apakah ini?tempat pameran kah?teringat kot ala2 Galeria Sains ka..Galeria kat KLCC ka,..ok,memang aku tak pernah nak amik tahu dan nak masuk situ..Sehinggalah aku terbaca tentang Galeria PjH ni..ooo rupenye macam2 dah ada..kira ni tempat cuci mata atau jenjalan jugak la selain Alamanda..Kat sini pelbagai produk ditawarkan..branded gak kot..leh tahan gak.

Pada yang keje o tinggal berhampiran Putrajaya,rasa nak jenjalan tambahan pada waktu rehat Jumaat,leh le langkah panjang ke situ yer.


Galeria PjH telahpun mula beroperasi pada 1 March 2012. Peniaga-peniaga yang terdapat di Galeria PjH ialah:

-XES Shoes
-Branded Blazer
-Padi House
-Al-Dente
-Kedai Tenaga
-Tropicana Life
-Fleet Kitchen
-O’kidz

No comments: