Wednesday, November 16, 2011

# Orang Gomen

IMBUHAN TAHUNAN DAN BAYARAN KHAS PRESTASI KALI KEDUA TAHUN 2011

Terbaca pekeliling JPA ni tentang imbuhan kali kedua..actually aku tak berapa faham sangat bab2 pekeliling ni..just share..kalu korang bace and faham leh le share story ye..Ni rasenye bonus half untuk Disember tu le kot erk..
Imbuhan Tahunan dan Bayaran Khas Prestasi ini dibayar berdasarkan gaji bulan Disember 2011 atau gaji akhir yang diterima pada tahun 2011. Imbuhan Tahunan dan Bayaran Khas Prestasi akan dibayar  bersekali dengan gaji bulan Disember 2011.

Pekeliling SBPA bila nak kua..ade yang tertunggu dah tu..heheh..yele selagi tak de hitam putih pasal kenaikan gaji selagi tu le ade yang tak senang duduk kan

1 comment:

Puan Gojes said...

hehe..adoi, kita pun tak sabar nak tahu...bila la agaknya nak kuar..huhu