Friday, November 18, 2011

# Orang Gomen

Dah audit..banyak benar komen

Lega dah selesai tempat aku ni diaudit oleh 2 cik auditor 5s..

Kat kaunter pe ceritanye ye..kemian lagi aku tengok auditor tu dok check laci bagai..

Wah kemain strict ye sorang dari mereka ni..kat registry..ade gak le komen suh wat cara permohonan la..Kaizen la..sistem pergerakan fail la..suh kunci pintu la..mintak kabinet tu berpalang la..Ok apa2 hal admin le kene amik perhatian akan permintaan pihak registry..sistem tu ok gak kalu wat tapi kene tindakan dari orang admin gakkan..cam tu gak kabinet dan kunci..admin gak

Kat pantry lak..dia mintak minimise kan barang yang ade..yang tak perlu mintak simpan or lupus jika perlu..yang makan jangan tinggal makanan/bekas atas meja kalau boleh..yang kerusi patah tu mintak alih letak le or selenggara..ish..ish..ganas benar..sape le yang duduk sampai patah tu..kan dah kene snap pic kat situ

Kat tempat lain how ya?Eh ini baru audit dalam..lum MPC lagi..bossannlah

3 comments:

reenapple said...

ohooo.. audit. aku pom nak jadi, auditor 1 hari nanti.. insyaallah..=)

deyna said...

nasib baik tak naik tingkat atas..kalau tak gerenti byk komen2 negatif...

Axie04 said...

SENGAL, KAUNTER KENE KOMEN ABIS TADI
NASIB BUKAN AKU PIC