Wednesday, October 12, 2011

# Aktiviti Sana Sini

Wedding Insp.Faznur & Fatin

Sabtu lepas berkesempatan gi kenduri kahwin rumah pak cik aku kat Shah Alam..majlis perkahwinan putera bongsunya Inspektor Faznur dan Fateen..Diadakan pada waktu siang di rumah beliau sendiri khas untuk saudara mara dan kenalan..Malamnya pulak diadakan resepsi dinner kat Concorde Hotel just untuk tetamu kenamaan..Majlis sebelah perempuan dah selesai bulan lalu yang turut dihadiri oleh Raja Muda Perak (feveret aku ni..dah tua hensem lagi)
Bapak pengantin Datuk Fauzi Shaari..bekas Pengarah JSJ Bukit Aman..Anak dia pun ikut jejak langkah masuk polis..aku ni  ade gak impian nak jadi polis tapi tak kecapaian..apepun bangge dengan darah polis pakcik2 aku ni..atok aku pun pernah jadi polis sementara masa zaman darurat dulu..
 
 Majlis penuh dengan istiadat kepolisan
 Pengantin nak gi makan dah..hati2 gaun tu..kang terjelopok lak
Pengantin duduk dulu yerk 
 lambatnye nak makan..

 Acara potong kek
Kek oren..not my feveret lah...cam aq lak nk makan..

1 comment: