Test ISAC

Tau x amende ISAC tu...meh aku cite seba sdikit yerk..ISAC tu short kpd ICT Skills Assessment and Certification..so mende ni diwujudkan utk nak uji sjauh mane org2 gomen ni tau bab IT tmbh skg ni kan kjaan ke arh E-Gomen alah kjaan elektronik.. Cam ni le penilaiannya..Part 1- Penilaian pengetahuan yang merangkumi :Koridor Raya Multimedia,Kerajaan Elektronik, Pengetahuan asas komputer dan perkembangan ICT, Desktop Productivity, Internet dan email

PArt 2 - Menilai kemahiran dalam Mencari dan memperolehi maklumat menggunakan internet, Menyediakan dokumen pemprosesan atau dokumen persembahan berkaitan dengan pengendalian tugas-tugas asas, Berkomunikasi secara elektronik melalui emel.

Aku dh 2 kali appaly utk mik test ni tapi silapnye aku terlupa ke-2 dua date test tu..jadinye melepas la lagiiii...1st application aku on Jun ms tu mmg aq tul2 xingt ade test tu...abis le aq..kot org INTAN mrh kang..xmai test..so, dgn xmalunye aku m'cuba lg wt kali ke-2..adehhh..still pnyakit yg sama..aku lupe lagi..ptut 3.12.10 ari tu aq kne g...tp d sbbkn dok fkir psl 5s kt ofis aq jd lupe lk ttg date aq tu..(suke2 nk slhkn 5s..cm sibuk pn)...ater melepas la..aq dpt tau sape yg xmai tanpe sbb kne tunjuk surt sbb y xdatang..abes la aq..ade gk tny kt husband aq hal ni...dia ckp better kol INTAN tanya... Laki aku dh selamt mik pun..kputusan dia..entahle..xtanya lak..nanti aku nk tanya kat INTAN payung tu..leh aq ke trime aq lg..wlupun dh 2 kali ku mungkiri janji..plg gv me chance!

Comments

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya