Aduan Kerosakan Di Kuarters


Apartment Fasa 12.Ini depan blok umah aku..tinggi..blok aku rendah je 6 tingkat..nasib dapat rendah..kalau lif rosak tak hado nak menapak sangat..kawe dok tingkat 2 je..uhhuhu..
Masalah sekarang aku tengok sume pemegang tingkap mudah patah..tengok..sekali nak tarik tutup tingkap terus tercabut dan patah..waduh rapuhnya..may be tak tahan panas kot..yola tu
So aku dengan pantas wat report kat Bahagian Pengurusan Hartanah (BPH)..
boleh wat report melalui  ADUAN ONLINE kat link tu
dan boleh juga SMS..aku SMS je..kejap je dah dapat respon dari BPH dan JKR bagitau aduan dah diterima dan dorang terus wat appointment ngan kite..esok nya terus datang rumah..pantas.!Tahniah!

BPH Presint(?)Fasa(?)[alamat pengadu] [aduan]
 
contoh:BPH P9F12 A-T01-U01 Singki dan tiles dalam bilik mandi tertanggal SMS dihantar ke 15888
Siap..cube le..aku bukan takat report tingkap je..shower tak berfungsi ,aku bagitau jugak terus ok..grill pulak wat perangai,terus tukar time tu gak..huhu...Cam ni punya servis memang efisyen la..syabas..harap terus kekal

Comments

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya