Si Peri-Peri Di Alamanda

Asyik cerita pasal makan je...eh suke hati la..nama pun memori..memandangkan Jumaat hari tu rehat panjang, kitorang gi Alamanda dengan tujuan nak cari hadiah untuk cikgu anak-anak, so selepas dari tu menyinggah le kat Nando's kat situ.. Sesampai di situ inilah menu yang dioder oleh kengkawan..aku and member sorg lagi follow je,xbnyk cakap dah sebab penat cari hadiah..lambat kua dari kedai...bhahahhahah...Nah! kelihatan ianya seperti makanan yang sihat bukan..bila ada salad, sayuran dan ayam panggang..antara 3 menu tu aku suke semua sebab aku memang penggemar sayur..

Try these new smoky peri-peri chicken..potong 4..cukupla untuk kami berempat..errr tp apsal aku rasa lapar lagi..ahah..ok actually aku ni kureng sikit makan bende2 gini..nak jugak makan benda yang lebih mengenyangkan perut like pizza or nasi..if makan cenggitu je mau jap lagi aku cari makan lagi..aiyooo

tu diiiaaa.."makan kena ada semangat...cenggini ha.."kata kawan aku si ijatun..hahahhahahah

Comments

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya