Tuntut Mesra Points Dengan Setel

Ada yang pernah menggunakan Aplikasi Setel untuk mengisi minyak? Untuk yang tidak mengetahuinya, Setel merupakan aplikasi e-pembayaran minyak yang digunakan di Petronas.

Lebih mudah, tak perlu beratur, hanya bayar melalui aplikasi di telefon, pilih jumlah, pam dan selesai.

Boleh juga redeem point tanpa perlu bawa kad mesra.Hanya daftarkan kad sedia ada di Setel. Setiap kali transaksi pam minyak, points akan dikira. Points sedia ada juga boleh ditukar kepada nilai ringgit..boleh guna isi minyak.
Dengan Setel juga kita boleh track perbelanjaan bulanan penggunaan minyak. Setiap kali transaksi resit akan dikeluarkan melalui emel dan paparan.
Nak guna Setel, pastikan kreditnya ada. Boleh top up melalui online banking, credit@debit card. Kalau ade duit lebih boleh le spend siap-siap untuk penggunaan minyak..kira macam boleh asing la duit minyak tu. Simpan dalam akaun Setel tu.

Harus diingat ni untuk pengguna Petronas je ye.. jangan pi isi kat Shell pulak. Lokasi terpilih boleh refer pada aplikasi tu dan bila on location Setel akan tunjuk kepada kita pam terdekat. Serously, memudahkan kerja kita.

Use Setel and pump petrol like a boss.



Unlock the petrol pump INSIDE your car, track your expenses, view current fuel price, receive monthly fuel statement, redeem & earn Mesra points.
Setel with me and we'll both enjoy RM5 after your first RM30 petrol purchase!
My referral code: r5vsj


Comments

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya