Friday, October 30, 2015

# family

Majlis Mini Konvokesyen Tabika Kemas Parlimen Putrajaya

Majlis Mini Konvokesyen Tabika Kemas Parlimen Putrajaya telah diadakan pada 24 Oktober 2015, di dewan Serbaguna Kementerian Pelancongan ,Presint 5, Putrajaya. Ianya melibatkan 18 cawangan KEMAS di sekitar Putrajaya.Majlis tersebut telah disempurnakan oleh Senator Datuk Khairudin Samad, Ahli Dewan Negara merangkap Timbalan Ketua UMNO Bahagian Putrajaya.
Menunggu giliran untuk ambil sijil
anak aku, Nurdarwisyah dengan kawan dia setelah selesai penganugerahan
Malam sebelum hari konvo,cikgu anak aku wassap gitau anak aku terpilih sebagai salah sorang untuk terima anugerah kanak-kanak cemerlang..dan aku diminta untuk sama-sama naik pentas ngan Eisya..OMG..nervous nya..Alhamdulillah..terpilih mewakili JPM 2..syukur
Join Choral Speaking..jenuh gak nak suruh dia wat latihan dan hafal..nasib cikgu-cikgu sabar melatih dorang..so far persembahan tak menghampakan..
After selesai majlis..masing-masing dok wassap kat cikgu ucap terima kasih bagai..anak aku pun cam sedih je nak tinggalkan kawan-kawan dia..thanks kepada sume cikgu dan pembantu tabika KEMAS JPM..jasamu dikenang..selepas ni anak aku ade join dsatu lagi pertandingan koir peringkat Putrajaya..melatih lagi la..then peh tu join lawatan




1 comment:

lovely said...

Taniah Nurdarwisyah, sbb terpilih jd pelajar cemerlang.