Saturday, October 26, 2013

# Makanan

Gerai Laksa Dan Cendol,Shah Alam

Gerai terletak selepas laluan masuk ke I-City..then terus peh tu belok kiri..gerai ni terletak depan kilang ape aku lupe..tapi ada bengkel..peniaga guna lori putih untuk gerainya.sebelah kiri jalan dah nampak.

Ramai jugak yang beratur masa aku makan kat sini.Nak makan Kat situ ada fisediakan kerusi.Kalau penuh,ada yang makan bersila bawah pokok dan makan di dalam kereta saja.Memang laku la..Laksa dia sedap dan kuah pun pekat.Petis turut disediakan bagi yang gemarkannya. Gerai ni cuma jual laksa Dan cendol je.Tapi masyuk.

Cendol kat sini pun sedap.Ada 3 pilihan biasa,pulut dan tapai.Kitorang siap tapau bawa balik cendol dan laksa.Memanh 'hantu' laksa sefamili. Dan satu lagi stimewanya gerai pernah dikunjungi oleh rancangan Jalan-Jalan cari makan kat tv3.Bagi penggemar laksa cubalah ya.Next aku nak try kat Bangi lak.Selamat menjamu selera.

No comments: