Tuesday, August 07, 2012

# Makanan

Padi House..Menu Pilihan Berbuka


Dalam bulan puasa ni ade gak makan kat luar 2 kali..sekali kat medan selera Presint 8 (makan free) dan sekali kat Padi House Putrajaya.Banyak masa berbuka di rumah la..melainkan malas nak masak baru aku cari makan diluar.Bukan pe kadang jenuh gak nak memikir nak makan apa makan dimana.Blur kot bab gini.Last pilih Padi House jele..dekat..malas nak keluar jauh-jauh.

Masa aku gi ok masih ada ruang kosong dan ade jugak meja yang dah 'direserve'.Buffet juga disediakan,tapi aku tak pilih buffet sebab nak makan ikut tekak aku je apa yang teringin dimakan.Menu simple je..moh le tengok menu dan harga makanan kat Padi House ni.Okla..
 My Husband nye makanan..Padi House Chicken Chop Rice=RM9.90
Yang ni pilhan aku..Cantonese Style Hor Fun=RM9.90
 Yang ni adik iparnye sekali anak aku..Nasi Goreng Thai Seafood=RM9.90
Minuman pilihan Jus Tembikai,Carrot Susu dan Fresh Orange..air masing-masing harganya RM4.90 segelas

2 comments:

Sue Echan said...

dapnye kak.. adohai.. napsu makan dah bergelore ni...

Nur Danisha said...

@Sue Echan sj gugat iman ko