Nak Hilangkan Stress..??

Minggu lepas berpeluang mengikuti kursus anjuran ofis aku..tapi bengkel dikendalikan oleh Perunding motivasi dari Akademi Integrasi Moden, Tn Hj.Abd Rahim (bekas Pengarah Pendidikan Melaka)..

Aku malas nak cerita banyak tentang kursus tu..Insya'allah ade masa aku akan share info yang aku dapat..so far aku dapat sesuatu yang akan aku usaha untuk atasinya..apa pun semuanya bergantung kepada diri kita..orang sekeliling juga antara faktor yang akan mempengaruhi diri kita..sokongan dan 'kefahaman' mereka adalah sangat diperlukan..

Cuci mate dulu untuk hilangkan stress..(eh aku hari ni semangat je nak keje..mals nak fikir masalah..just stress sebab kepenatan berjalan2...lepas lik Lumut terus ke Kuantan pulak..3hari kat sane..malam tadi baru sampai Putrajaya..penat!
 Peserta2 kursus dari bahagian aku..sorang lagi tu bahagian lain..kami serumah...
Pemandangan yang dapat dilihat dari apartment kitorang..taman air sesuai untuk family vacation..tempatnya Marina Cove Resort,Lumut..dekat je ngan Teluk Batik...tenang melihat ciptaanNya..

Apartment kitorang..3 bilik 2 bilik air..satu bilik dok 2 orang..aku tak leh tido dengan nyenyaknye utk 2 malam tu..first night aq mimpi 'alien'..huh..kacau ja..dah tu ditmabah dengan sound efect bunyi pintu lah...siren la..haduh..jwbnye berjaga le aku..second night aku mengigau?erk..biar betik...org sebelah aku le cakap..grr..
Outing sekejap...gi beli ole2...perhhh...bajet dah le kureng..permintaan banyak..gila arr..berbelanja ikut kemampuan..bajet RM20 je beli barang..sori le pada kengkawan..bukan tak ingat tapi tengah bulan da..mau pegi Kuantan lagi..lari bajet oo...utk anak2 pun tak dapat le nak beli t-shirt ke bagai
aku beli ikan bilis..harge ikan bilis lebey kurang je kat sini...gatal nak beli gak..

Ok tu je..aku nak sambung wat keje..
Hidup tanpa masalah tak seronok?erk..?abaikan dulu wat masa ni..fokus kepada kerja!

Comments

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya