Friday, March 29, 2013

# Corat Coret

MAC..musim orang bersalin erk | Latest Gambar baby Irma Hasmie.. dah bersalin

gambar dari Insta husband Irma..tahniah..tahniah..moga jadi anak yang soleh
Bulan ni ramai gak aku tengok orang yang bakal bersalin dan dah bersalin.Tahun lepas aku rasa cam Disember bulan hot kot orang beranak..hehhe..yele kawan2 seangkatan aku ramai yang kua baby bulan tu termasuk le aku.

Cerita bulan Mac ni,salah sorang member aku dikhabarkan dah pun selamat bersalin paa 26 MAc baru ni,dapat dah baby girl.Tahniah ye Niza,dah 3 orang anak sama teman.Namun yang paling jadi perhatian tentulah golongan retis 2 kan.Antaranya Irma Hasmi,Fasha Sandha dan Ayu Raudhah.Terbaru tadi bace berita tentang si Irma Hasmie dah pun selamat bersalin pagi tadi jam 8.51am..dapat baby boy.Berat nya 3.93kg..perrhhh mesti tembom nie..Gumbira dan sayu hati si suami Irma bila melihat si anak dah keluar ye.

Time dah bersalin tu perasaannya memang sukar nak digambarkan..hilang segala kesakitan dan berganti kegembiraan.Gembira tu gembira jugak but harus diingat tanggungjawab seterusnya perlu diambil perhatian.Harapan kita pasti nak yang terbaik.Bak kata suami Irma
Im so excited to be a good daddy, hope he can be a good person...brsyukur & taat pd Allah & Rasulullah
Ade sape2 yang tunggu masa nak bersalin tak? Moga selamat hendaknya..peh ni tengok artis mane lak yang 'meletop' dulu.Fasha atau Ayu??


No comments: